- Oddanie odzieży do prania jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem regulaminu pralni przez klienta.
- Pralnia przyjmuje do czyszczenia wyłącznie garderobę posiadającą oznakowanie fabryczne P , A i lub W wskazujące na sposób prania. Odzież nie posiadającą wyżej wymienionego oznakowania przyjmujemy wyłącznie na wyraźne życzenie Klienta, informując go jednocześnie o możliwości wystąpienia szkody. W takim wypadku pralnia nie ponosi odpowiedzialności za wystąpienie ewentualnej szkody.
- Opłata za usługę pobierana jest z góry. Wysokość opłat określa cennik pralni.
- Paragon / dowód przyjęcia garderoby do czyszczenia / jest jedynym dokumentem upoważniającym do odebrania odzieży.
- Na wyraźne życzenie Klienta, uprzedzonego o możliwości wystąpienia szkody, czyścimy także garderobę ze wstawkami ze skóry zamszowej lub tworzyw sztucznych, garderobę z aplikacjami wykonanymi z koralików i cenników, odzież skórzaną , krawaty oraz kurtki puchowe.
- Zgodnie z tradycją i powszechną praktyką pralnictwa, informujemy, iż w procesie prania i suszenia mogą zostać uszkodzone guziki, klamry, poduszki naramienne, fizelina, zamki błyskawiczne, ściągacze gumowe, napisy, hafty, oraz inne elementy ukryte, o których Klient/producent nie poinformował pracownika pralni, a które mogą się zdeformować lub rozpuścić w procesie prania wodnego lub suszenia. W przypadku stwierdzenia możliwości wystąpienia szkody, pracownik pralni informuje Klienta o możliwości wystąpienia szkody i na życzenie Klienta albo odpruwa niebezpieczne elementy, albo poddaje je procesowi prania za zgodą Klienta, który jednocześnie zrzeka się roszczeń, jeśli garderoba zostanie jednak uszkodzona.
- Pralnia nie gwarantuje całkowitego usunięcia plam z garderoby, gdy zabrudzenie było wcześniej zapierane lub powstało w wyniku działania silnych środków chemicznych, ognia lub innych czynników zmieniających strukturę włókna z jakiego wykonana została garderoba.
- W przypadku zaginięcia lub zniszczenia garderoby, pracownik pralni ma obowiązek przyjąć reklamację Klienta w formie pisemnej wraz z danymi kontaktowymi i ustalić wysokość roszczenia lub poinstruować Klienta jak zgłosić szkodę do ubezpieczyciela pralni.
- W przypadku nie odebrania odzieży w ciągu 60 dni od wyznaczonego terminu, zostaje ona oddana na cele dobroczynne.
- Prawo do reklamacji przysługuje w dniu odbioru garderoby. Brak zgłoszenia pisemnych zastrzeżeń w chwili odbioru odzieży oznacza brak zastrzeżeń ze strony klienta co do jakości wykonanej usługi i nie może stanowić w przyszłości podstawy do roszczeń reklamacyjnych.
- Rozpatrzyć reklamację ma prawo jedynie kierownik lub osoba przez niego upoważniona. W przypadkach spornych, odpowiedzialność za szkodę rozpatruje Stowarzyszenie Włókienników Polskich (SWP) (plac Komuny Paryskiej 5A, Łódź), przy czym koszt usługi (SWP) oraz wysyłki odzieży ponosi klient, jeżeli SWP nie stwierdzi uchybień w wykonanej przez pralnię FJORD usłudze.
- Pralnia może odmówić wykonania zlecenia, jeśli uzna, że istnieje zbyt duże ryzyko wystąpienia szkody lub nie posiada możliwości technicznych wykonania usługi.
- Promocji nie można łączyć.